Work

Nu ska jag jobba! Sitter på tunnelbanan så är snart där. Tror jag jobbar med Jimmy så måste logga ut från Facebook på min telefon. Alltid han som fr mig ni som ville veta. Mm aa hej.
Idag så hade jag engelska på morgonen, sen gick vi och åt lunch för att lyxa till det lite såhär på en fredag . Hehe. Så blev thai mat. När vi stog i kassan och skulle betala så hoppade en jävla indian eller vafan det heter uppe på bänken. BARFOTA. Skit äckligt. Visste inte riktigt om jag ville äta där.
Sen hade vi datorkunskap. Satt där i knappt en timme och sen fick vi gå hem. Schysst! Åkte hem och la mig i sägen ett tag och nu sitter jag här. Skriver sen när jag kommer hem. Slutar 7 ! Heidåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0