Hej!

100 år sen jag skrev. Jag är riktigt bra jag. Mm. Sitter på tvärbanan påväg hem från plugget. Är så trött. Har sovit skit dåligt hela helgen och dom här två dagarna. Så somnade på lektionen idag hehe. Och är på så dåligt humör. Har lust att slå någon. Ska hem nu och göra lite plugg. För att vara lite före sådär. Och städa rummet kanske. Nej det orkar jag inte. Vill åka till ett varmt land. Men har lite att se fram emot nu. Fyller äntligen år på lördag som jag väntat på så länge. Så ska fira det med min fina släkt och vänner. Sen är det ingen skola på en hel månad! Har praktik i fyra veckor i oktober och sen har jag lov veckan efter det. Och sen är det vinter. Kul. Sen har jag en till jätte Rolig grej som jag suttit och funderat på nu ett tag men berättar det sen! Nu blir jag snurrig när jag tittar ner i telefonen och åker samtidigt. He så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0