Lördag

Hej! Ligger här i sängen som jag har gjort i ett x antal dagar nu. Började må dåligt i onsdags så mamma fick hämta mig mitt i natten ute på stan. Stackarn. La mig under täcket och låg och skakade och mådde så dåligt. Var ledig dagen efter på torsdagen och åkte till doktorn med pappa senare på kvällen. Kom hem med penicillin. Hade bihåls inflammation som jag trodde. Kul. Så har legat här sen i onsdags och mått fruktansvärt dåligt. Skulle jobbat i lördags också men det blev de inget av. Vill vara frisk nu. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Så jag kan gå ut och ta lite luft iallafall. Får nästan lite panik här under täcket.

Denna kväll har jag varit själv. Mamma och pappa är på möhippa och svensexa och min lillebror vill helt enkelt inte umgås med mig så han sitter och knappar på sin dator. Så jag och Malang satt och pratade i telefon och tittade på paranormal activity 3 båda två. Hahahaha det var så kul. Fast den är riktigt läskig Asså. Så nu är Disney Channel på här så jag kan somna! Men nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör. Ingenting. Titta i taket och titta lite. Mm. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0