RAEN optics

Glömde berätta om ett par solglasögon jag är helt galen i. Dom är från RAEN optics och modellen heter saise. Älskar Sara Montazamis blogg och hittade dom här godingarna där. Jag ÄLSKAR solglasögon och får inte nog av dom. Däremot har jag mest köpt Brillor i den mer runda modellen. Dom verkar passa mig mer. Men den här modellen saise är het underbart perfekt.
Är dock väldigt bra på att ha sönder alla mina glajjor. Men kom ju på att ett fodral kan vara bra att ha istället för att slänga ner dom i väskan. Om jag skulle ha det här perfekta paret skulle jag vakta dom här med mitt liv. Dom ligger på 137 dollar vilket är ungefär 820 kr. Känns lite dumt att köpa ett par nu dock när det är vinter här i Sverige... Men vill ha dom! Love it! SAES har sjukt snyggt utbud av solbrillor. Checka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0